לקוחות יקרים
אנו מעריכים את הזמן היקר שלכם ומבינים שלפעמים החיים מפתיעים וקיימים שינויים בלתי צפויים.
אנו כאן בשבילכם, ולכן חשוב לנו לשמור על תהליך נוח, הוגן ושקוף לכולם.
כדי להמשיך ולהעניק את השירות הטוב ביותר לכל לקוחותנו, נשמח לשיתוף הפעולה שלכם עם מדיניות הביטולים שלנו:
- שינוי או ביטול תור עד 3 ימי עסקים מראש – 5% מגובה העסקה (עמלת סליקה)
- ביטול בין 3 ימי עסקים ל-48 שעות מראש – 50% מעלות הטיפול.
- ביטול פחות מ-48 שעות לפני המועד – תשלום מלא עבור הטיפול.
- במידה וקיימת בעיה מקצועית אשר מונעת את ביצוע הטיפול – ינתן אחזר כספי מלא במקום.
- הלקוחה מתחייבת להגיע לטיפול כאשר שיערה נקי לחלוטין מכינים ומביצי כינים – במידה וייווכח במעמד הטיפול כי הראש אינו נקי – לא יתאפשר ביצוע הטיפול, והלקוחה תחויב בתשלום מלא בגין הזמן ששוריין עבורה.
למחירון שלנו לחצי כאן:
https://adamsmaja.co.il/price-list/
לאחר קביעת התור והתשלום, אחד מנציגנו ייצור איתך קשר טלפוני כדי לוודא שהתור שנקבע מתאים בדיוק לצרכים שלך.
במידה ויתברר שקיימת טעות בבחירת סוג הטיפול או שהטיפול המבוקש אינו מתאפשר לביצוע מסיבה מקצועית, נדאג לך להחזר כספי מיידי.
המדיניות הזו עוזרת לנו לשמור על זמינות גבוהה, לנהל את הזמן שלנו בצורה הטובה ביותר ולהמשיך להעניק את השירות האיכותי שאתם ראויים לו.
אנו מודים לכם על ההבנה, ומצפים לפגוש אתכם בקרוב במספרה!
לכל שאלה, אתם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון: 050-5775292.
בברכה,
אדם סמג'ה